Contact

Heb je vragen of opmerkingen over je pakket?

Tijdens het bestelproces sturen wij twee keer een e-mailbericht. Wij sturen een e-mail wanneer wij het pakket verwerken en wij sturen een e-mail wanneer wij jouw bestelling afronden en overdragen aan onze koeriersdienst, DPD Pakketservice. 

Van DPD ontvang je per pakket een track-and-trace-code in je mailbox, waarmee je zelf de status van een pakket kunt bekijken. Wanneer je bestelling uit meerdere pakketten bestaat, kan het voorkomen dat deze pakketten op verschillende tijdstippen bezorgd worden. Wij plakken een handige gele sticker op ieder pakket, wanneer dit het geval is. 

Heb je een aanvullende vraag? Via onderstaande knop kun je ons eenvoudig contacten voor vragen over je bestelling. Wij streven ernaar om jouw bericht zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Een vraag over mijn bestelling


Heb je administratieve vragen?

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij je om je vraag te versturen via onderstaande knop. Wij streven ernaar om jouw bericht zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen. Vermeld bij je vraag alsjeblieft het factuurnummer, zodat wij de vraag zo snel mogelijk voor je kunnen behandelen.

Ben je een factuur kwijt? Dan vind je deze snel en eenvoudig terug onder Mijn Account. Ook ontvang je van ons direct de factuur in je mailbox, nadat wij jouw bestelling verzonden hebben.

Een administratieve vraag


Heb je productinformatie nodig?

Laat je naam, telefoonnummer en e-mailadres achter middels onderstaand formulier en wij bellen je snel terug (wij streven ernaar om binnen 1 werkdag terug te bellen). LET OP! Dit Bel-mij-terug-formulier is uitsluitend bedoeld voor productinformatie.